کاسکت

کاسکتخرید و فروش موتور سیکلت

بررسی موتور سیکلت 2015 Kawasaki Z1000 ABS

کاوازاکی Z1000 ABS مجموعه استانداردهای جدیدی را از لحاظ سبک، تکنولوژی و عملکرد. آن را با آدرنالین در ذهن ساخته است و وعده داده تا به شما پاداش با تجربه سواری نابخشودنی هر زمانی که شما در زین آن پرش.

موتور سیکلت در اطراف قوی 1043 سی سی ساخته شده، ترش زمانه، مایع سرد، DOHC، چهار سوپاپ در هر سیلندر، نشان دهنده چهار موتور با DFI با چهار 38mm Keihin بدن ساسات و بیضی شکل زیر throttles. موتور تحت کنترل است توسط شش سرعت انتقال نگه داشته شود.

قدرت توقف توسط دو 310 میلی متر روتور گلبرگ نوع جلو با به کار شعاعی سوار چهار پیستون کالیپر تکه و یک 250 میلی متر روتور گلبرگ نوع عقب با کالیپر تک پیستونی.

برای 2015 مدل سال، کاوازاکی Z1000 ABS طرح رنگ جدید که ترکیبی از ها روشن شد طلایی سبز با جرقه فلزی سیاه دریافت می کند.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، کاوازاکی Z1000 ABS می تواند برای کمتر از $ 11،999 هیچ تواند مال شما.

آمار پرش برای اطلاعات بیشتر در مورد کاوازاکی Z1000 ABS.
ادامه خواندن


بررسی اجمالی


مقالات کاوازاکی

با استناد به یک شکارچی خیزان - - زبان طراحی کاوازاکی Z به یک سطح بالاتر با Z1000 را "Sugomi" یک ظاهر طراحی شده، که ترکیبی از شکل مجسمه خود را بالا با جزئیات پر زحمت مثل "Z" کلید خود را ویژه احتراق، آلومینیوم ماشین پیچ های بنیادی فرمان و پیچیده "Z" روکش صندلی موتیف. این است که در طرح رنگ جدید برای سال 2015 است که ترکیبی از ها روشن شد طلایی سبز با جرقه فلزی سیاه برای ایجاد یک موتور سیکلت چشمگیر است که مجموعه صحنه را برای هیجان به دنبال پیچیده می شود.

مهندسان کاوازاکی در ساخت sportbike Z1000 قوی تر و قادر به متمرکز شده است. قابل توجه نشان دهنده چهار آن تولید قدرت به شما راه اندازی به دور از stoplights و از گوشه در راه نیروگاههای کمتر به سادگی نمی تواند هماهنگ باشد. موتور Z1000 تولید قوی، محوری از طریق مسنجر قادر به شرم آور بسیاری از sportbikes هاردکور.
2015 کاوازاکی Z1000 ABS ویژگی های کلیدی:


• منحصر به فرد مهاجم "Sugomi" یک ظاهر طراحی شده را می دهد Z1000 یک نگاه درنده مجزا
• 1،043cc نشان دهنده چهار با DFI® ارائه می دهد پاسخ های تیز که موجب افزایش چشمگیر اواسط برد و قدرت بالا به پایان
• شرکت Showa جدا چنگال تابع
• بزرگ پیستون (SFF-BP) چنگال جلو ارائه وزن سبک، امکان تنظیم آسان و کنترل چرخ بسیار عالی برای مقابله با نیروهای بالا همراه با تهاجمی سواری
• یک تکه "یک تکه" شعاعی سوار کالیپر ترمز جلو ارائه قدرت ترمز عالی و کنترل، همراه با حق بیمه لیزر اچ کاوازاکی آرم و پایان alumite سیاه و سفید
• سوپر سبک شش صحبت چرخ آلومینیومی سبک وزن به تصویر ورزشی Z1000 کمک در حالی که کاهش چرخش اینرسی
• کوتاه دنده نهایی درایو را فراهم می کند واکنش سریع و افزایش شور و هیجان سواری، در حالی که یک چرخ دنده ی 6 بلند کمک می کند تا حفظ آرامش بزرگراه
• خوشه ابزار آنالوگ + دیجیتال شامل سرعت سنج بزرگ و یک صفحه نمایش دیجیتال ارائه تعداد زیادی از اطلاعات در شرایط دوچرخه فعلی و تنظیمات
• طراحی زیر قاب فشرده بلند و باریک و کوتاه است
• عمودی "مقالات" و موقعیت سواری فراهم می کند اهرم بسیار عالی در کنترل برای حداکثر قدرت مانور، همراه با در نظر فرمانده جنگل شهری
2015 کاوازاکی Z1000 ویژگی های ABS و مزایا:
کاوازاکی Z1000 ABS
DOHC، 16 سوپاپ موتور 1،043cc

• 1،043cc مایع سرد نشان دهنده چهار پیشنهادات درست قدرت طبقه باز از بیکار به Redline با
• معابر سیلندر اتصال کاهش پمپاژ تلفات و بهبود اواسط به بالا عملکرد RPM
• کم مصرف ارائه بهبود گشتاور کم به میانی برای محوری از طریق مسنجر و حداکثر رضایت سوار
• تنظیمات ECU های خشونت آمیز ارائه پاسخ ساسات SHARP
• 38mm Keihin بدن ساسات از طریق مصرف downdraft برای حداکثر قدرت خودرا برای امتحان اماده مخلوط هوا / سوخت را مستقیما به اتاق احتراق
• بیضی شکل زیر throttles به کمک باریک نگه داشتن موتور، و ناحیه میانی باریک اجازه می دهد تا دوچرخه / رابط سوار ایده آل برای حداکثر راحتی و کنترل
• محدود چرخش موتور را به بازی می آید "آرام" ارائه قابل استفاده بیش از حد برگرد شخصیت به دلیل قدرت افت نمی کردن به طور ناگهانی در دور بالا
• موقعیت میل لنگ نسبتا پایین موتور اجازه می دهد تا یک سکته مغزی نسبتا طولانی بدون اضافه کردن ارتفاع موتور
• متعادل کننده موتور ثانویه، رانده کردن یک چرخ دنده در وب ششم میل لنگ، حذف لرزش بیش از حد و کمک به راحتی سوار
• دنده کوتاه را فراهم می کند شتاب سریع و سوار هیجان، در حالی که یک چرخ دنده ی 6 بلند را حفظ آسایش بزرگراه


سیستم جرقه زنی دیجیتال


• جرقه فردی پلاگین نصب شده کویل احتراق آتش هر یک از چهار شمع به طور مستقل برای رسیدن به زمان بندی مطلوب برای آن سیلندر
• ECU شامل یک سیستم کنترل دور آرام برای شروع راحت تر و گرم کردن
سیستم هوای سرد


• راه سیستم مصرف خنک هوا به airbox از طریق مجاری در fairing، به حداقل رساندن از دست دادن عملکرد با توجه به هوای ورودی گرم
• Airbox ویژگی های مصرف که موجب افزایش مست فریاد زدن مصرف موتور
• غیر بافته شده عنصر فیلتر هوا فراهم می کند جریان بهتر برای افزایش عملکرد بالا RPM
• دودکش سرعت برابر با طول به منظور افزایش پاسخ ساسات
• مجاری مصرف می چرخاند نزدیک به سوار اجازه می دهد تا فریاد زدن مصرف به شنیده می شود و لذت می برد


سیستم اگزوز


• سیستم اگزوز ویژگی های یک طرح 4-به-2-پیش-اتاق-به-2 به ارائه حجم صدا خفه کن کافی بدون نیاز به فله اضافی در صدا خفه کن عقب
• لوله های اتصال بیضی شکل بزرگ کمک به بهبود پاسخ موتور برای هیجان به اوج در تمام RPM ها
• اصلی و قبل از مبدل کاتالیستی کمک به حصول اطمینان انتشار تمیز
• شیر پروانه ای در صدا خفه کن از سمت راست، نه تنها کاهش سر و صدا کمک می کند، بلکه آهنگ اگزوز امواج پشت فشار برای کمک به افزایش کم دور در دقیقه پاسخ موتور
• پایان خار-فلز بر روی صدا خفه کن درخواست تجدید نظر بصری افزایش را فراهم می کند
• سیستم اگزوز ارائه می دهد تمرکز توده عالی و منجر به یک مرکز ثقل پایین
مخزن سوخت بزرگتر


• 4.5 گالن (17L) مخزن سوخت ارائه می دهد طیف سخاوتمندانه
• شکل رادیکال و دو تن پایان تکمیل Z1000 را Sugomi الهام گرفته از یک ظاهر طراحی شده
• پمپ سوخت لاغر نوع ویژگی سنسور سطح سوخت جدایی ناپذیر با دقت افزایش
ترمز تکه ABS با گلبرگ نوع روتور


• یک تکه "یک تکه" شعاعی سوار کالیپر ترمز جلو ارائه قدرت ترمز عالی و کنترل، همراه با نگاه حق بیمه کیفیت از لیزر اچ خود کاوازاکی آرم و پایان alumite سیاه و سفید
• مخالف چهار پیستونی شعاعی سوار کالیپر تکه با قطر متفاوت (32mm بالا، و 30mm کمتر) پیستون را فراهم احساس عالی و پاسخ ترمز مترقی
• شعاعی پمپ مقابل سیلندر اصلی ترمز کمک به کنترل عالی و احساس این بالا پایان کالیپر تکه ارائه
• پمپ ABS ویژگی های سنسور فشار مایع است که اجازه می دهد تا کنترل دقیق فشار خط و همچنین فراهم می کند داده به ECU برای کمک به سرکوب آسانسور عقب تحت ترمز
• حالت کم باتری کمک می کند تا حفظ اثر ABS زمانی که شارژ باتری کم است (اگر چه سواران ممکن است متوجه است که عملیات ABS است به عنوان صاف نیست که در حالت عادی)
• گلبرگ نوع 310mm روتورهای ترمز جلو کامل بر روی سخت افزار sportbike هستند
• ترکیب پد دارای ضریب بالایی از اصطکاک است که به قدرت ترمز جلو و حساسیت کمک
• تک پیستونی مدتها کولیس عقب دیسک 250MM گلبرگ نوع. این کولیس جمع و جور است در زیر swingarm نصب شده، و توسط یک میله گشتاور قرار دارد
آلومینیوم قاب ستون فقرات

• قاب ستون فقرات آلومینیوم در مفهوم به نینجا ZX-10R شبیه است، و کمک می کند تا دوچرخه های باریک و آسان به گرفتن با زانو برای حداکثر راحتی سوار و بازخورد
• قاب سبک و بسیار سفت و سخت است، و با استفاده از موتور به عنوان یک عضو تاکید برای دست زدن به جامد و ثبات مطلوب
• عناصر قاب تنظیم برای انتقال بازخورد مطلوب موتور به سوار
• قاب با استفاده از چهار ماه موتور، سه که سفت و سخت هستند، که یکی از آنها (محل اتصال میل لنگ عقب فوقانی کوه) لاستیک است
• طراحی زیر قاب فشرده بلند و باریک تر و کوتاه تر برای مطابقت با یک ظاهر طراحی شده جدید است
• زیر قاب نمونه ای از فرم و عملکرد در ترکیب است، نفی نیاز به پوشش جانبی و اجازه می دهد محدود underseat برای رسیدن به کوتاه تر به زمین


چنگال توابع - بزرگ پیستون: (SFF-BP)


• چنگال SFF-BP ترکیبی از ویژگی های پیستون بزرگ شرکت Showa و چنگال تابع جداگانه، شامل چشمه در هر دو طرف، با امکان تنظیم پیش بارگذاری اختصاصی در لوله سمت چپ و میرایی پیستون و تنظیم اختصاص داده شده در لوله سمت راست
• طراحی بزرگ پیستون را فراهم می کند عمل صاف در بخش اولیه از سکته مغزی و کمک به احساس بسیار عالی در طول ترمز سنگین. قطر بزرگ پیستون دمپر است بسیار بزرگتر از آن استفاده می شود در "ماشین های اداری" چنگال سنتی
• طراحی بزرگ پیستون اجازه می دهد تا نفت و چنگال بر روی سطح بسیار بزرگتر عمل می کنند، به طوری که فشار نوسانات را می توان بدون به خطر انداختن اثر کاهش می یابد. کاهش فشار نوسانات اجازه می دهد تا نوار لغزنده را به واکنش نشان می دهند بیشتر هموار، که به خصوص در بخش اولیه از سکته مغزی قابل توجه. نتیجه کنترل بیشتری است به عنوان چنگال شروع به فشرده سازی و پاسخ بسیار آرام، در هنگام ترمز ناشی از وزن انتقال، برای ثبات شاسی بیشتر بر ورود گوشه
• تنظیمات اتصال به مقابله با نیروهای افراطی استفاده تهاجمی، در حالی که هنوز ارائه یک سواری راحت تنظیم شد
• طراحی SFF-BP ارائه می دهد امکان تنظیم آسان است، با محل تمام واسطهاشاره در کلاه در بالای این دو لوله چنگال: پیش بارگذاری در سمت چپ. فشرده سازی و واکنش نوسانات در سمت راست.
افقی تعلیق بازگشت لینک عقب

• طراحی تعلیق عقب مواضع واحد شوک و ارتباط بالا swingarm که در آن کمتر در معرض خروج گرما و کمک به تمرکز جرم
• واکنش stepless نوسانات کم تعدیل اجازه می دهد تا ویژگی میرایی به تنظیم شود برای مطابقت با تغییرات در preload بهار و / یا بارهای


رایدر رابط

• جامد سوار فرمان آلومینیوم لوله چربی به کیفیت Z1000 را کمک، احساس بالای قفسه
• درک دو مخروطی، مانند کسانی که مورد استفاده در مدل های SUPERSPORT، ارائه یک احساس مستقیم بیش از طرح های سنتی
• روکش صندلی پیچیده بافت ویژگی های یک الگوی Z-آرم مجزا
• footpegs نینجا ZX-10R-سبک با سطوح knurled ارائه گرفتن خوب است، احساس مستقیم و کنترل، و به نظر می رسد هدفمند


ابزار

• فوق العاده جمع و جور دو عنصر ابزار دقیق دیجیتال نگه می دارد جلوی موتور سیکلت به عنوان جمع و جور و محجوب که ممکن است، ساخت دوچرخه تقریبا از درست سوار از دید ناپدید می شوند
• دو عنصر سرعت سنج نوار گراف با 0-4،000rpm به صورت عمودی در امتداد لبه سمت چپ صفحه نمایش پایین تر و 4،000rpm بزرگتر + سرعت سنج نشان داد پر کردن کل صفحه نمایش بالا افقی
• توابع LCD شامل ABS و اقتصادی سواری (ECO) شاخص
• توابع LCD اضافی شامل سرعت سنج منحصر به فرد دیجیتال، کیلومترشمار، سفر متر دوگانه، ساعت، مصرف سوخت از طریق مسنجر و به طور متوسط، دمای مایع خنک کننده، و چراغ های هشدار دهنده سوخت کم

 

۱۰/۱/۱۳۹۴ ۱۳:۳۹:۵۵